четверг, 6 сентября 2012 г.

Punab Pihlakaid- Ivo Linna lk 20



Viis ja sõnad Kustas Kikerpuu

Taas punab päiksekiirtes pihlapuu
ja kase kuldses kuues mängib tuul
ning kõrgel taevavõlvil õhtu eel
on kure parved kaugel teel

taas tihti vihmast märg on rannal liiv
ja hallal uttu hääbub silmapiir
kus oled nüüd mu väike viirelind
ei otsida ma oska sind

nii hell ja hea
kõik oli siis
suurt õnne tundis mu meel
külm sügis tuul
sind kaasa viis
jäänd ainult unelmad veel

taas punab päiksekiirtes pihlapuu
ja kase kuldses kuues mängib tuul
kuid suvi soe ei iial meelest läe
ta südamesse alles jäeb

taas punab päikekiirtes pihlapuu
ja kase kuldses kuues mängib tuul
ning kõrgel taevavõlvil õhtu eel
on kureparved kaugel teel

taas tihti vihmast märgan on rannal liiv
ja hallal uttu hääbub silmapiir
kus oled nüüd mu väike viirelind
ei otsida ma oska sind

nii hell ja hea
kõik oli siis
suurt õnne tundis mu meel
külm sügis tuul
sind kaasa viis
jäänd ainult unelmad veel

taas punab päiksekiirtes pihlapuu
ja kase kuldses kuues mängib tuul
kuid suvi soe ei iial meelest läe
ta südamesse alles jäeb

Комментариев нет:

Отправить комментарий