четверг, 6 сентября 2012 г.

Istsõ ma maailma veerekese pääl-Parvepoisid lk 24



ISTSÕ MA MAAILMA VEEREKESE PÄÄL (traditsionaal)

:,: Istsõ ma maailma veerõkõsõ pääle,
Veerõkõsõ pääle, veerõkõsõ pääle. :,:
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Istsõ ma maailma veerõkõsõ pääle.

:,: Kaie ma maailma kavaluisi, kavaluisi, kavaluisi:,:
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kaie ma maailma kavaluisi.

:,: Kuhu nuu tütriku magama läevä, magama läevä, magama läevä:,:
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kuhu nuu tütriku magama läevä.

:,: Kissa-kassa, kissa-kassa kõlgusahe, kõlgusahe, kõlgusahe. :,:
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kissa-kassa, kissa-kassa kõlgusahe.

:,: Hussa-hassa, hussa-hassa, hainu sisse, hainu sisse, hainu sisse. :,:
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Hussa-hassa, hussa-hassa, hainu sisse.

:,: Tipa-tapa, tipa-tapa, tasakõiste lätsi, tasakõiste lätsi, tasakõiste lätsi. :,:
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Tipa-tapa, tipa-tapa, tasakõiste lätsi.

:,: Näide manu üle muru hainu sisse, hainu sisse, hainu sisse. :,:
:,:Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Kae, ja-ha-ha, oi-jeh!
Näide manu üle muru hainu sisse.:,:

Комментариев нет:

Отправить комментарий